Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.06.2015 11:26 - Да замениш кафето с вестник !
Автор: tribun Категория: Политика   
Прочетен: 1141 Коментари: 1 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Да направиш  грешката да сикупиш вестник,който провокира мозъка ми. Аз съм един обикновен българин,работя и живея и с това което държавата ми дава,плюс една минимална заплата като охранител,която естествено получавам със няколко месечно закъснение,обичам родината си ,харесвам природата и хората и не изпитвам голямата нужда да я заменя с друга държава с цел повече пари и по добър живот.Днес когато живеем в света на материалното и  хората измерват нещата с предмети, с  това да имат голям къща,вила,скъпа кола,маркови дрехи,скъпи бижута , духовното някак си остава на заден план,естествено някой веднага би опонирал,че все пак българите искат да имат достатъчно пари да си плащат тока,парното,данъците и не ги вълнуват големите пари.В живота има неща за които човек рядко се замисля и те са много по важни за мен, това че господ ми е дал разум, сам да преценя  това кое е истина и това кое е лъжа,това което може да ти даде удовлетворение и това което носи негативизъм в теб . Днес целият свят е завладян от информационен вирус,който се опитва да промени съзнанието на хората и да ги вкара в определени релси,погледнете с какво ни засипват всеки ден новините,всеки гледа телевизия ,чете  вестници,слуша политици,журналисти,експерти по хранене,обличане,спорт и т.н  ,каква информация вашият мозък трябва да отхвърли и коя да приеме в състояние  ли сте да отсеете това което  действително ви е необходимо за да се чувствате комфортно или излишно натоварваме собственото си съзнание с куп излишни неща,нима не се чувствате манипулирани когато един ден се пише едно ,а на другия се отрича.Объркването за определено събитие което се създава в съзнанието на даден човек ,не води ли до това човек да изгуби вярната преценка за нещата,т.е. един вид манипулация.Използването на определени фрази в медиите ,води до натрупването на негативна енергия в самото общество и създава дискомфорт  в самия човешки мозък.Обикновен пример вестник ,,България Днес” ,,списван” под  мъдрото ръководство на  г-жа Венелина Гочева и г-н П. Блъсков , Водещи заглавия от първа страница ,,М.И. имала за приятел гей”,Г.  цоца щерка си”,В.П. и М.К. на запой в Рим ‘ ’,,Ваксина убива ’,’а най пошлото от всичко е ,че в този вестник журналистите  си позволили без никаква свян да поставят думичката България.Кратък собствен анализ сочи,че Журналистите от първа страница на вестника  ни внушават ,че днес всички българки си имат поне по един приятел гей,майките цоцат дъщерите си което ми намирисва на проституция и използваните ваксини за децата ни ги убиват.Къде е СЕМ!,това ли е моята България,така ли изглежда ,,България ДНЕС,,погледната от очите на тези журналисти ,с  морал скрит по купчина пари.Аз не искам да прекарам живота си в дерзания какво се случва  с Николета Лозанова ,Слави,Фики и т.н.Аз съм от тези хора които много добре помнят зората на българската демократична преса,знам и кой зададе тона с който трябваше да пишат и до днес журналистите с цел по висок тираж и естествено по големи печалби,днес този човек си седи кротко в кресло на борда на директорите и се наслаждава на делата си.Не могат да затворят очите на човек,който не иска да си ги затвори,не могат да накарат човек да спре да мисли,господ е дал глава на раменете на всеки човек ,разумът е този които нe позволява хората да бъдат манипулирани. За човека най ценното е живота, пазете се и не губете разума си,отсявайте зърното от плявата.Отстоявайте си собственото мнение.Не бъдете  роби на материалното.



Гласувай:
2



1. rozatta - +1
18.06.2015 11:46
от Мен
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tribun
Категория: Политика
Прочетен: 49047
Постинги: 27
Коментари: 8
Гласове: 49
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031